Vitt som snö

 
 
 
 
Hejsan allihopa! :)
 
I morgon smäller det! Första advent, första december, första avsnittet av årets julkalender, första av det mesta faktiskt. Jag är så taggad på att få se julkalendern! Gillar ju verkligen Fredde Granberg som spelar en av huvudrollerna så jag hoppas väl att den här kalendern inte floppar. 
 
Idag har jag inhandlat lite julklappar och fixat och donat hemma, julstökat som det så fint heter. Kände mig allmänt pysselsugen idag så därför gjorde jag ett litet blomarrangemang. Det fick bli en vit julstjärna tillsammans med två vita hyacinter, lite mossa och murgröna som jag slingrat runt lite lätt. Så svårt att fånga på bild, tycker den blev så mycket vackrare i verkligheten, men men :)
 
De hade inte julstjärna med glitter som jag var ute efter, ville få en glittrig och frostig känsla, men det är ju ingenting som man inte kan råda bot på själv. Hade nämligen en burk med glitter hemma som jag tog lite här och där i hela arrangemanget så man fick en frostig känsla, passar ju bra när vi faktiskt har fått lite lite snö här i Karlstad, typ 1 mm eller så, men ändå, vi har snö ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0