Trendspaning: Svart/vit jul

 
 
 
 
 
 
 
 
Black and white Christmas, helt i min smak. Jag är väl ändå ganska traditionell i min julinredning och jag gillar ju verkligen det klassiska, lantliga och att ta in mycket natur, svart har väl varit lite av ett big no no på julen för mig, alla andra dagar på hela året tar jag in svart i min inredning, men på julen har jag skyggat tillbaka och kastat ut allt det svarta, men herre jösses det är ju så snyggt! Jag älskar verkligen den svart/vita inredningen och den kan gott få stanna över julen också. Nu kanske inte jag kommer köra stenhårt på bara detta, blir nog bara någon liten klick här och där, men som sagt, snyggt som attan är det.
 
Det svarta kan dock göra att det känns väldigt modernt och jag är inte så modern av mig faktiskt, har väl börjat få lite fler moderna influenser i min lägenhet, men jag försöker blanda lite hej vilt med det mesta, en mix av flera saker blir ofta det bästa och roligaste :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma/ a holly jolly christmas

Åh det här gillar jag jättemycket! Jag är som du och gillar egentligen ganska traditionell julinredning men min nya lägenhet är inredd i mycket rosa och jag är inte beredd att plocka undan allt rosa över julen, så detta är något som skulle passa mig... :)

2013-11-14 @ 10:49:54
URL: http://ahollyjollychristmas.blogspot.se
Postat av: Amandas jul

Snyggt, men ändå inget för mig. Jag vill ha rött och vitt :)

2013-11-14 @ 13:19:45
URL: http://amandasjul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0