Koppar flyttar in

 
 
Jag och julgranspynt alltså... det måste vara det jag lägger ner mest pengar på varje jul! Ja, förutom alla julklappar då förstås. Hittade dessa på Lagerhause igår och oboy! Det var kärlek vid första ögonkastet, ett sånt där stort jag-bara-måste-ha-dessa-underbaringar-begär ni vet :) Dom är små små små i en skala metallfärger, älskar de kopparfärgade! Har fastnat riktigt ordentligt för koppartrenden överlag detta året, kanske mest tack vare Ernst, ska nog köpa mig lite sprayfärg i koppar någon dag och gå loss på några tråkiga saker här hemma, de kan behöva få sig nytt liv minsann! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise - Min Glittriga Jul

Åh, jätte fina!!

2013-11-03 @ 15:04:54
URL: http://minglittrigablogg.blogg.se
Postat av: Jessica

Men gud! Du skojar!!! Jag tänkte på DIG när jag såg de här i går. TÄnkte på dina löv-ljusgrejer du gjort och att naturen har sådan naturlig plats i ditt julpntande och dessa passar ju väldigt bra till sånt tycker jag - märkligt, men kul!
Du förstår ju att jag fastnade för de färgglada småkulorna ;)

2013-11-03 @ 15:44:00
URL: http://julilaloland.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0