1 månad kvar...

 
Här julstökas det lite till och från mest varje dag känns det som. Det är en riktigt mysig tid vi är i just nu, en av de bästa på året faktiskt om jag ska vara helt ärlig! :)
 
Och idag är det ju exakt en månad kvar till självaste julafton, som för mig är en dag med blandade känslor. Man längtar såklart efter den dagen, den innehåller så mycket roligt och underbart, man får umgås med sin familj och man äter gott, kollar Kalle Anka, öppnar paket, myser och bara har det helt fantastiskt. Samtidigt är det lite vemod eftersom allt som hör julen till är över, jag har ju ingen större lust att julmysa efter julen, det är ju allt innan som är det roliga och spännande. Samtidigt så är det på nåt sätt skönt när julafton har varit, då kan man blicka framåt mot nyår och sedan våren och sommaren :)
 
Ja som sagt, en hop av blandade känslor men just nu ska jag bara mysa, njuta och leva i nuet :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin gran! Supersnyggt med korgen och grillorna under.

Svar: Tack Jessica! :)
Kontakt: [email protected]

2013-11-24 @ 21:09:45
URL: http://julilaloland.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0