Nya adventsljusstaken

 
 
Kommer ni ihåg att jag inte riktigt kände mig nöjd med den första versionen av årets adventsljusstake? Dels var den ju rund, jag har en tanke om att den ska vara avlång, jag vet inte varför för när jag ser andra som har runda är det verkligen så snyggt! Men när jag själv ska få till det, nä då jäklar går det inte. Sen hade jag problem med mossan, det såg ut som en platt fotbollsplan, och vem vill ha det på julen? Inte jag, jag gillar när det är volym och lite spretigt, som i fjol hade jag ju granris som spretade runt vilket jag älskade, att det händer något. 
 
Så därför, efter mitt missnöje, gjorde jag om den. Hade egentligen ingen plan, men det var så att zink-brickan, som jag använder flitigt under resterande dagar av året, låg på golvet och bredvid låg dessa kottar, av en ren slump, men det blev så självklart när jag såg det tillsammans och nu i efterhand är jag supernöjd, det här känns mer som jag :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Fint, vilket stilkänsla du har :)

2013-12-05 @ 18:42:21
URL: http://sagojul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0