Hör va re blåser i träa idag!

 
 
Halloj alla fina!
Vilken dag! De hade utropat varning för snökaos och det skulle bli svinkallt och blåsa storm, du den där snön har jag inte sett skymten av och det är 6 grader varmt, men blåser, ja det kan man minst sagt säga att det gör. Kanske inte det absoluta roligaste vädret, till och med jag måste erkänna att jag längtar efter snö. Jag är ju som bekant ingen snö-människa, men jag vill gärna att det ska finnas i december i alla fall, det är liksom pricken över i för den rätta julkänslan!
 
Idag har jag i alla fall bakat lite och bara haft det allmänt trevligt, fixat lite saker och pysslat här hemma :)
Skulle börja på Rocky Road och upptäcker till min fasa att det finns kanske en halv dl jordnötter, det kommer man inte långt med, men jag vill ju inte gå ut i stormen som härjar, brrrr vad kallt!
 
Får kanske klara mig på det jag bakat hittills och fixa resten i morgon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0