Christmas-presents!

 
Nu ni, nu tror jag faktiskt att de flesta julklapparna är inhandlade. Jag tycker ju att det är så himla roligt att ge så det blir lätt att jag dras med i det sista julklapps-shoppandet bara nån dag innan jul, mest för känslan. Fast det är konstigt. Om det är något jag hatar så är det när det är mycket folk i affärerna, när det är trångt och massa sorl. Jag får fullkomligt panik! Sen det här med köer, finns det något värre??? Men lik förbannat, så kan jag inte sluta tycka att det är mysigt att julhandla dagarna innan jul, känslan som infinner sig. Lite dubbelmoral kanske.
 
Har i alla fall slagit in de hittills inhandlade klapparna, temat går väl inte att missa. Finns absolut ingenting rött på paketen, ja förutom ett som har ett pyttelitet rött snöre pga att det slogs in i en affär, funderar starkt på att byta ut det dock, det skär sig lite med de andra paketen haha :) Mycket snöre i svart, vitt och silver men även sidenband i vitt och silver. Sidenband ger en mer lyxig känsla tycker jag, så de klapparna som jag anser lyxiga har jag slagit in i sidenband :)
 
Nu är jag redo för julen och Tomten kan därmed komma :)
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sååå snyggt!
Jag är för övrigt precis som du. Nu är allt handlat, men tänkte ändå på fredag när jag är ledig att åka ner på stan och "kolla lite". Trots paniken som stiger i köer och med en massa folk så är det mysigt på något sätt.
Jag ÄLSKAR t.o.m. att gå på Coop och Maxi bara för allt är så juligt och all mat har ju fått julskruden på =)

Svar: Haha ja men jag är precis likadan! Jublade av lycka när jäst-paketen hade fått texten GOD JUL och Arlas grädde hade fått sin julkostym, folk tror väl jag är galen när jag är ute och handlar ;)
Taaaaack så mycket!!! :)
Kontakt: [email protected]

2013-12-16 @ 21:29:23
URL: http://julilaloland.blogspot.se/
Postat av: Kirsi

Så fint. Håller med om handlande in i det sista. .. men det är som mysigt på något konstigt vis. Det

Svar: Tack Kirsi! :) Ja jag tycker också det är mysigt, på något konstigt sätt som jag inte alls kan förklara :)
Kontakt: [email protected]

2013-12-17 @ 05:37:24
URL: http://julinorr.blogspot.se
Postat av: Victorias Jul

Vad mysigt det ser ut. Jag har också en tendens att "börja" om när jag köpt alla julklappar men i år har jag lyckats stå emot

Svar: Härligt Victoria! Ja jag försöker stå emot men jag vet att jag kommer köpa en eller två till... men jag kanske lär mig med åren? Hoppas kan man alltid :)
Kontakt: [email protected]

2013-12-17 @ 09:01:50
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Jul hos Linda

Gud så fint du har det. Som vanligt. Jag brukar också börja om när jag tror att jag har klapparna klara. Trots att även jag hatar att trängas i butiker i vanliga fall. Men i juletid, då kan jag till och med tänka mig att trängas lite i mataffären. För skojs skull.

Svar: Haha ja men så skönt att jag inte är ensam! :) Men det blir någon speciell känsla dagarna innan jul så den bara måste upplevas :)
Tack så jättemycket!!
Kontakt: [email protected]

2013-12-17 @ 13:26:42
URL: http://julhoslinda.blogg.se
Postat av: Liza

Jag är likadan! Jag börjar ju köpa julklappar så himla tidigt så när julen väl är här har inte plånboken hunnit bli tom så det blir alltid en andra runda, haha. Gud vilket fint tema till klapparna du gjort!!

Svar: Skönt att man inte är ensam haha! :) Åh tack så jättemycket Liza! :)
Kontakt: [email protected]

2013-12-17 @ 21:29:48
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se
Postat av: Jessica

Hahaha, jag är exakt likadan med julshoppandet. Det ligger något masochistiskt i beteendet, tror jag. "Jag hatar mig själv för att jag älskar det och varför glömmer jag alltid att jag hatar det? För att jag älskar det." ;)

2013-12-19 @ 01:10:09
URL: http://www.babyitscoldoutside.se/
Postat av: Camilla

Åh, detta ser fantastiskt ut!!

2013-12-21 @ 17:41:32
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0