Min önskelista

 
Sådär! Nu har jag knåpat ihop en liten önskelista, mest för sambons skull, och dom är helt utan inbördes ordning! Jag skulle nog ranka dom såhär:
 
Plats 1 - jag-vill-ha-så-otroligt-jäkla-mycket-så-jag-tror-jag-avlider! : KitchenAid, of course, nr. 9
Plats 2 -  Greengate-muggarna från systerlycklig.se nr. 6
Plats 3 - Kakfatet från Leilas Generalstore (me love!) nr. 5
 
Självklart vill jag ha de andra grejorna också, annars hade jag inte önskat mig dem! Jag skulle inte direkt tacka nej om Tomten (eller mot förmodan sambon med tårtan i högsta hugg!) kom med dessa inslagna i vackra paket till mig hihi :) Önska sig kan man ju alltid göra, sen är det ju inte alltid man får det man önskar sig men det är en annan femma.
 
Brukar ni få det ni önskar er i julklapp/födelsedagspresent eller slutar det hela i besvikelse och ni måste ljuga och säga att ni är jättetacksamma över presenten för att inte såra den andre? :)
 
Pssst... Jag fattar för övrigt inte vad det är för fel på min blogg, den liksom kapar fotona på högersidan, som att inte marginalen räcker till, så har det aldrig varit förut! Undrar hur tusan man ändrar det då, hm...
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie Holmgren

Gud, vilka fina saker !
Jag älskar också julen och jag har en blogg där jag skriver om recept och julen. Ta en titt vetja :)

2012-09-24 @ 16:27:16
URL: http://jenniegillar.blogspot.se
Postat av: Madeleine W

Hoppas att du har varit riktigt snäll i år så att tomten kommer med allt du önskar dig:) Kanske dags för mig med att skriva en önskelista, önskar mig också en del från Greengate i år. Kitchen aid däremot har stått med på önskelistan nu i 3 år men tydligen är jag inte tillräckligt snäll för jag har inte fått någon än. Jag har egentligen inte plats för en heller i mitt lilla kök men när jag väl köper hus så står en KA överst på inköpslistan=)

2012-09-24 @ 19:24:25
URL: http://www.minvitajul.blogspot.com
Postat av: Jul i laloland

Fina grejer! En del ligger nog även på min lista i år =)

Jag får nog lite blandat. Jag hoppas på en ny kamera i år,men en KA vill jag också ha, men jag har varken bänk- eller skåpplats att ha någon - en sådan skönhet vill man ju inte gömma i städskrubb eller så!

2012-09-24 @ 19:57:49
URL: http://julilaloland.blogspot.se/
Postat av: Jenny

Hej hej!

Blogg.se har ändrat grundinställningarna så när tidigare defaultinställning för uppladdning av foton varit 400 (mm?/pixlar+) är den nu 600 - Jag hade samma problem men min blogg.
Det ändrar du när du där du lägger upp foton. Lycka till!

2012-09-26 @ 20:26:58
URL: http://www.jennysegenlilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0