Längtan

 
Åh... Idag har varit en sån där dag då jag har längtat efter lite jul. Tiden då man börjar pynta lite smått, tiden då man pysslar tillsammans med sina vänner och gör julkort, tiden då man knåpar ihop nåt blomster-arrangemang eller kransar, tiden då man börjar ägna kvällarna åt att dricka glögg och julmust och äta skink-macka, tiden då man julbakar och hela lägenheten fylls av underbara juldofter och tiden då det strömmar julmusik ur högtalarna, just DEN tiden längtar jag efter, som den tokfia jag är! :) Eller toka som bästaste Gustafsson (finaste vännen!) kallade mig när jag idag stod och sjöng julsånger på jobbet och toppade det hela med en urlöjlig dans! Haha, ja, jag är väl tokig I guess, men man måste få vara det ibland också! :)
 
Psssst... Idag får ni se en bild från köket från förra julen, under året som gått så har möblerna fått sig en omgång med vit målarfärg och är därmed blivit mina dröm-möbler :)

Kommentarer
Postat av: HANNA - Deck the halls

Meeeeen, vad fantastiskt julmysigt! Älskar kransen som liknar en luciakrona. Åååh är det inte december snart?

2012-09-17 @ 22:31:59
URL: http://deckthehalls.blogg.se
Postat av: Axelina

SNARTSNARTSNART! Jag längtar som en galning, det är bra att vi jultokar har varandra haha :)

2012-09-18 @ 08:51:41
URL: http://ourchristmas.blogg.se
Postat av: Malla

Hej, jag skulle behöva din mailadress för att fråga dig en sak. Om du vill får du gärna maila mig på [email protected]
Ha en fin dag!
/Malin

2012-09-18 @ 12:00:10
Postat av: Helly

Visst längtar vi!! Satt och fixade nya spellistor på Spotify. I mina hörlurar gömde jag mig och ingen av kollegorna kunde ana att jag satt å lyssnade på julmusik. De hade ju fått dåndimpen om de vetat...
Din bild är magisk. Vilken stämning!! Mycket spänd på att få se dina vita stolar, låter jättefint :)

2012-09-18 @ 15:44:55
URL: http://hellysjul.blogspot.com
Postat av: Victorias Jul

Vad fint du hade ifjol. Såg verkligen mysigt ut

2012-09-19 @ 15:05:30
URL: http://victoriajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0