Ho ho ho!

Idag har jag börjat att knåpa lite på en önskelista! Nej nej, inte rynka på näsan åt det, det är egentligen en kombinerad födelsedagslista och julklappslista och det är väldigt smart för då kanske jag får någonting som jag faktiskt önskat mig istället för att mina kära lägger ut massa pengar på nåt jag inte vil ha, så jag tycker faktiskt att jag är snäll! :)
 
Frågan är egentligen bara VAD jag önskar mig... En kitchenAid hade ju varit drömmen, dock så är dom svindyra så jag skulle skämmas om nån i min omgivning köpte den (håller på och samlar ihop till en själv och jag är nästan där!) Vet dock inte vilken färg jag skulle vilja ha, svårt det där... Men som Karlsson på taket säger: "Ja, det är en värdslig sak!" Och det är klart, det är det ju faktiskt :)
 
Men... något i den billigare prisklassen så önskar jag mig fler muggar från GreenGate och kanske nån fin kudde :) Eller varför inte komplettera mina fina muggar med några av de fina faten som finns? Jaja... Vi får se vad det blir av det här :)
 
Vad önskar ni i er i present eller julklapp? (Kanske kan få lite inspiration!) ^^

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilket fint fat, vart har du köpt det?

2012-09-19 @ 08:31:04
URL: http://sannasjul.blogspot.se
Postat av: Helly

ännu en fin stämningsbild! Kul att få se om du kör på samma tema i år eller gör nått nytt :)

Hmm... önskelista, inte tänkt färdigt än men en juicecentrifug har jag länge tänkt på. Att få göra egna juicer av frukt å grönt. Det skulle sitta fint!

2012-09-19 @ 14:59:24
URL: http://hellysjul.blogspot.com
Postat av: Maries strålande jul

Jag tycker det är smart med önskelista även när man inte är barn. Jag gillar också GreenGate, jag har bl a de röda muggarna som du visar längre ner. Skulle vilja ha mer men har kommit till det stadiet att jag inte får plats med mer. Sorterar ibland bort lite så kan något nytt smygas in..

2012-09-19 @ 20:59:52
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Mollie

Min kompis är riktigt tråkig och när jag frågar henne vad hon önskar sig säger hon EN sak. Har sett hennes önskelistor några gånger, och där har hon ibland skrivit upp namnen och därefter vad hon önskar sig av var person så att hon inte ska få dubbelt ev. "önska sig i fel prisklass" (skillnad på kompis och föräldrar t.ex) :) Men det är ju väldigt smart för hon får ju alltid vad hon önskar sig och har användning av allt! Om du hittar några fina kläder i butiker, kan du försöka hitta dem på internet för att visa de som ska ge dig och testa den innan du önskar det för att se om plagget sitter snyggt :) Så kan de få rätt på storlek också!

Svar: Det var ju jättesmart att ge olika önskningar till olika personer! Den borde jag testa :)
Emelie Larsson

2012-09-19 @ 21:33:48
Postat av: Catering Julbord

Mysigt med bilden du tog, den får en att tänka till om julen som kommer. Jag använder en kitchenaid som jag nu haft i 3år den är verkligen värd sin vikt i guld. Fungerar utmärkt när man ska baka till cateringen och man ska pyssla med annat i mellan.
Min önskan för i år är faktiskt att vi ska få snö till julen och julbordet.

2012-09-22 @ 05:12:53
URL: http://www.julbordscatering.se
Postat av: Emma - 24 december

Vilken härlig bild du har lagt med här, stämningsfull, precis som någon annan nämnde här ovan! :)

Jag tycker det är jättesvårt att komma på saker som jag själv önskar mig..däremot är jag listig som en räv när det kommer till vad jag ska köpa till andra. :-)

2012-09-22 @ 15:23:27
URL: http://tjugofjardedecember.webblogg.se/
Postat av: Victorias jul

Ja en kitchen aid står längst uppe på min önskelista också. Det är alltid svårt att önska sig något, men annan sak som står på min lista är en Le Creuset gryta. Annars har jag inga fler tips

2012-09-22 @ 15:54:57
URL: http://victoriajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0