Julkul

 
 
 
 
 
Nu längtar jag efter apelsiner med nejlikor i, hur underbart vore inte det? Älskar verkligen den doften, jag tror nog ta mig tusan att den är den bästa doften på jul faktiskt :)
 
Annars då?
Jo jag fick ett mejl från IKEA att "Nu har vi dukat fram julen på IKEA i Karlstad" TJOHOOOOO!!!! Exalterad som ett barn på julafton satte jag mig i bilen och körde till varuhuset, men ack vilken besvikelse. Det enda som fanns dä var ett avspärrat område med endast vita fula hyllor och en skylt: "Här bygger vi vår julbutik"
 
Snälla IKEA och dess personal, skicka inte ut mejl som får mig på villovägar och mejl som förstör hela min kväll! Tack.
 
Jag får helt enkelt mysa med jul-te och chokladtryffel från Åre, en liten tröst är det ju i alla fall...
 
Kram från en bitter Larsson som var sugen på att julshoppa... Hm....

Kommentarer
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Nej! Fy tusan vilken elak IKEA-butik! Det där är ju ren och skär ondska.
Har du någon glögg att trösta dig med?

Svar: ja eller hur! REN ONDSKA! Jag höll på att explodera av ilska! Ja jag tröstade mig allt med glögg och julmust så jag överlevde med nöd och näppe ;)
Emelie Larsson

2012-10-15 @ 21:33:51
URL: http://tomtensdotter.se
Postat av: Helly

Åh nej, vilken luring. Inte snällt!! :( Ttröstade du dig med en urvattnad korv för 5 spänn??

2012-10-15 @ 23:02:56
URL: http://hellysjul.blogspot.com
Postat av: Elin

Så fult gjort!

2012-10-16 @ 09:18:48
URL: http://www.elinhoglind.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0