Julkort

 
 
 
För ett tag sen hade ju Panduro superrea och då passade jag på att köpa massa saker till årets julpyssel. I år tänkte jag att julkorten inte skall få ta hur lång tid som helst att göra eftersom jag känner att jag är så upptagen med massa annat, missuppfatta mig inte, jag älskar att pyssla och inte minst att göra julkort! :) men jag älskar även att göra jul-arrangemang, baka, inreda, och massa annat, så det är ju bra om man kan skära ner liiiite på tiden ;)
 
Därför köpte jag en färdig sats från Tindra, älskar verkligen deras mönster och änglarna :) Endast 30 kr! För så mycket! Köpte även ett häfte med massa juliga pappersark så dessa kombinerade jag med den färdiga satsen då jag ville få in lite mer jul i julkorten och såhär blev det första! :) I satsen från Tindra så var det även så att man kunde göra åtta stycken tags, mysigt med egna :)
 
Hur gör ni?
1. Köper ni färdiga julkort och skickar?
2. Eller gör ni egna? :)

Kommentarer
Postat av: Julbloggen - Christmas Dreams

Jag köper oftast själv :) pysslar bara om det är något jag veeeerkligen vill få fram, typ som mina små pingviner idag! :)

2012-10-10 @ 21:56:18
URL: http://christmasdreams.webblogg.se
Postat av: Jul hos Linda

Jag gör egna till mina närmaste, oftast blir det köpta till de övriga. Skulle gärna göra julkort själv till alla, men det är ju tidskrävande och man vill ju att de ska vara fina också :)

2012-10-10 @ 22:03:19
URL: http://julhoslinda.blogg.se
Postat av: Axelina

Åh det är ju så mysigt att pyssla! Jag gör faktiskt varken egna eller köper, är så dålig på det! Borde bättra mig!

2012-10-11 @ 11:00:14
URL: http://ourchristmas.blogg.se
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Så roligt att du gör dina egna julkort! Jag är ganska dålig på det... Men jag skulle så gärna vilja kunna sätta mig ner och pyssla med mina egengjorda kort! Kanske det blir så i år :)

Svar: Gud så roligt att du tycker om min blogg, och tack för dina fina ord om den! Nu blev jag riktigt glad :)

Kram

2012-10-11 @ 21:00:32
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0