Jag som bara skulle ha blommor!

 
 
 
 
Oj oj oj... I have a confession to make... Jag skulle, helt ärligt bör tilläggas, endast springa in snabbt på Blomsterlandet, köpa en bukett med blommor för att fort som tusan springa ut därifrån, innan jag hann hitta någonting som jag skulle vilja köpa. Min plan var ju idiotsäker! Jag skulle inte ens titta åt avdelningen där "de roliga sakerna" finns, nej, så var planen. What the hell went wrong?!
 
Jo... det började med att jag såg rött rött rött - hm... tänkte jag, är det jag själv som fantiserar eller är det verkligen alla nyinkomna julsaker som står där? Sen fortsatte det med att jag hittade den här underbara gunghästen. Har länge varit på jakt efter en söt liten gunghäst som ser lite trä-aktig ut (vilket denna gör i verkligheten fast den är i porslin) och till rätt pris, man vill ju inte punga ut hur mycket som helst för en ganska meningslös sak.
 
Ja, å sen fortsatte jag vandra runt där bland julsakerna och hittade både det ena och det andra, så när jag var klar kom jag ut med gunghästen, de söta stjärnorna på bilden, nya siffror till adventsljusstaken, ett hjärta i snöaktigt material med en fin liten kvist i grönt, å en massa annat. Höll ju på att gå helt bananas när jag kom till själva julgranspyntet, så många fina julkulor!
 
Och appropå julkulor så fick jag helt uuuuuuunderbara av min familj av märket GreenGate, me love!
De ska ni självklart få se :)
 
MEN. I sista sekund så kom jag faktiskt ihåg de där blommorna jag skulle köpa, och tur var väl det för det var en kompis som skulle få dom! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Haha jag har gjort en liknande upplevelse på Panduro idag, har just skrivit om det till imorgonbitti :-)

Gunghästen var HELT fantastisk

2012-10-18 @ 23:14:15
URL: http://tomtensdotter.se
Postat av: Anonym

Nej men! Tänk att jag och mamma var också in på blomsterlandet igår och blev helt begeistrade. Dom hade ju massor utav fint. Den där gunghästen var ju underbar! Förälskade mig även i granen och renen i grått om de hade kommit fram hos dig.
Kram

Svar: Nej va roligt! :) ja visst är den underbar? ^^ Ja jag såg renen, den var hur söt som helst! Men granen där emot hade inte kommit fram än :)
Emelie Larsson

2012-10-19 @ 06:31:52
Postat av: Johanna

Åh, den där gunghästen...Ljuvlig! Sååå tråkigt att bo på Åland ibland..Särskilt när materialisten i en kvinnas hjärta vaknar så här i dessa förberedelsetider...:)

2012-10-21 @ 21:12:46
URL: http://johannaskriversagor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0