Att gotta sig i jultidningar

 
 
Idag införskaffade jag två nya jultidningar :) 101 idéer blev jag grymt besviken på, hade säkert älskat den om jag hade haft barn men det har jag ju som bekant inte, pysslet var, hm.. hur ska jag säga? Barnsligt. Väldigt barnsligt, i alla fall för min smak. Det enda jag gillade var avsnittet med julens blommor där det blev lite klass men överlag en besvikelse.
 
Däremot så var Isabellas HELT UNDERBAR! Helt i min smak :) Älskade varenda sida, inspiration till tusen, goda recept, många bra idéer, me me like! :)
 
Pssst... Är det bara jag som regarerar på att omslagen är sjukt lika? Tråkigt... Var ju samma sak med Allt i hemmets julmagasin för 2010 ocoh 2011, identiska! Varför varför varför kan de i alla fall inte ändra färg eller nånting som gör det annorlunda?!

Kommentarer
Postat av: Jessica

oh, skrev precis ett inlägg om EXAKT dessa två tidningar =)

Jag håller med om omslagen - rätt trista, hade kanske passat om de var lite ljusare???

2012-10-17 @ 07:34:00
URL: http://julilaloland.blogspot.com
Postat av: Emma

Åh jag måste också köpa isabellas, den brukar vara bäst tycker jag :)

2012-10-17 @ 14:04:22
URL: http://emmasjulblogg.tumblr.com
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Jag håller med dig. Omslagen är lite FÖR lika varandra. Är det verkligen så svårt att komma på någon ny omslagsidé? Det är nästan lite pinsamt :S

2012-10-17 @ 22:25:58
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0