Vinnaren är...

Herre jösse så många ni var som ville vara med, superglad! :) Och rimma kunde ni ju med, otroligt bra också, grymt imponerad! :) Rimmet var ju inte avgörande för vem som skulle vinna, jag valde alltså inte ut det bästa rimmet utan det funkade endast som bonuslott, så det var helt och hållet lottdragning :) 
 
Tyvärr kan ju bara en ynka jäkel vinna... Man önskar ju att man kunde ge ett ljus till alla, kanske ska nästla mig in hos Yankee Candle nästa år så dom kan sponsra alla, det vore allt nåt det ;)
 
Men nu, till den lycklige vinnaren:
"Trumvirvel"
 
Ullis!
STORT GRATTIS TILL DIG!
 
Mejla mig din adress så jag vet vart paketet skall skickas :)
 
Ullis skickade även med ett rim och det kan ju vara bra att ha tillgängligt, det lyder såhär:
 
Ett litet rim......ifall det finns nån manlig som följer din blogg :)

Till älsklingen min
Denna presenten är din.
Tipp tapp
en riktigt lyxig julklapp.
Glitter och glamour till tusen
till den lilla svarta gör susen.
 
Gissar på ett halsband, you know that diamonds are a girls best friend right? ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillie - Mer Jul

Attans! ;) Men tack för en bra tävling med bra pris. Vem vill inte vinna ett Yankee Candle liksom? :)

2012-11-28 @ 22:49:18
URL: http://merjul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0