Vad jag fick i julklapp


Morgonrocken jag önskat mig fick jag av älskling och finaste tofflorna av la familia


Bokserien om galna Elsa är nu fulländad tack vare lillbrorsan, tack! Här ska läsas!


Här är en liten julklapp till mig själv, superfin och superbillig ljusstake. Köpte två när jag ändå var i farten! Det här med julklappar till sig själv var en förhimla bra uppfinning av den som kom på det! Då får man ju precis vad man önskat sig, det kan ju inte bli bättre ;)



Jag trodde att när jag fyllde 18 så skulle jag få en födelsedagspresent och en julklapp och that was it liksom, men så verkar inte fallet vara, utan det väller ändå in massa presenter and I lööööööööv it! :D Denna julen blev inte sämre :)

Som jag visat tidigare så fick jag ju den underbara kaveln från Greengates julserie, sen så fick jag min älskade parfym, Escada magnitism, åh... Jag smälter! Och en superfin pippi-kopp från Rörstrand av älskling, ni vet den med motivet när hon är på Kurrikurriduttön (eller hur det stavas...). Well well, jag gör en lista! :)

Jättefin lykta i vitt trä
Kavel från Greengate
Escada Magnitism
Pippi-kopp från Rörstrand
Morgonrock
Superfina (och goa!) tofflor
Kristallkrona
Ljusstakar i glas i olika höjder, sex stycken, superfina!
Dalahäst, vit med röda prickar, soooo cute!
Kökshanddukar, prickiga såklart
En kofta i etno-mönster
Två stycken superstora och goa filtar
Tredje boken i Elsa-serien
En ny sminkväska
Pernillas Julbok

Det var säkert någonting mer men jag kan inte komma på det nu...

Kommentarer
Postat av: Marie/Underbara Juletid

Wow så mycket fina julklappar, du måste ha varit riktigt snäll :)

2012-01-05 @ 22:21:36
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0