Stjärna

 
Halloj vänner!
Dåligt med bloggande nu, I know... Förlåt! Men jag har verkligen inte haft en enda ledig stund över de senaste dagarna, jag har bakat non stop och försökt få i ordning hemmet ordentligt och massa, det har verkligen varit sluta jobbet vid halv fem och sen har jag stått upp utan att sitta ner en enda gång ända tills jag går och lägger mig vid elva, halv tolv-tiden, jag är helt slut!
 
Men positivt är att jag har två arbetsdagar kvar och sen har jag semester ända till den 29, tjoho!!! Längtar! :D
 
Här har jag i alla fall hunnit med att göra en stjärna av videkvistar :) Gjorde även ett hjärta och det blev så fint, de är så lurviga och goa de där videkvistarna, och framför allt söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0