Julens dukning

 
 
 
 
 
 
GOD JUL ALLA FINA LÄSARE!
 
Nu har julafton varit och vi hade en ganska intressant julafton, vi köpte saker den ena redan hade, vi fick inte igång vissa av klapparna, det surades en del och det skrattades massa, men när kvällen väl var här så var alla väldigt nöjda och glada! Och tur är väl det! :) Då började helt plöstligt sakerna att funka och man kunde tro att vi aldrig hade haft ett enda problem på hela dagen.
 
Här har vi årets dukning made my moi :) En sucker för naturmaterial som jag är, så inte helt otippat att et blev det klassiska granriset, äpplen, kanelstänger och silver :)
 
Idag är en lugn dag och jag tänker inte hoppa ut min morgonrock på hela dagen! (som jag by the way fick igår i julklapp, såååååå mysig!) ^^ Nej jag ska sitta i den hela dagen och käka massa julgodis och jag längtar redan efter resterna av den otroligt goda julmaten som vi åt igår, mammas revebensspjäll var to die for! :)
 
Eftersom det här är en julblogg så kanman ju tro att det är slut med bloggandet nu men jag ska försöka hålla i till nyår i alla fall, så titta gärna in :)
 
Kram på er alla! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kamilla

ÅÅåh!!! Det var en av de vackraste juldukningarna jag har sett!!! <3 Så himla fint!

2012-12-30 @ 17:58:40
URL: http://sotjul.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0