Jag vill att Tomten ger mig bara hårda paket!

 
 
 
Idag har jag ägnat mig åt lite paketinslagning, en av de roligaste sakerna jag vet kring jul :) Var inne på fina Madeleines blogg min vita jul och tittade och blev lite inspirerad av hennes otroligt fina och kreativa paket, så därför bestämde jag mig för att också ta tag i saken :)
 
Å nu till en viktig sak, något som vi måste prata allvar om. Det är helt enkelt oacceptabelt att slå in en skiva eller en bok eller ett tennisracket som det är, det är så avslöjande! Och hur roligt är det på en skala 1-10 att veta vad som finns i paketet bara genom att kolla på formen? Nä nä nä... sånt sysslar vi inte med, okej? :) Man lägger helt enkelt saker som avslöjar sig själva i en låda, dels för att det inte ska avslöjas och dels för att du kan slå in mycket snyggare paket då ;)
 
Så, nu har vi rett ut det och det var väldans skönt tycker jag :) Något annat som är mindre skönt är min fruktansvärda träningsvärk, jag känner mig handikappad, jag kan knappt gå för att det värker i mina muskler! Men det positiva i det är ju att då vet man att man verkligen gjort någonting ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Victorias Jul

Fina paket. Håller med dig om att allt ska in i lådor så man inte kan se vad det är

2012-12-18 @ 18:28:54
URL: http://victoriajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0