Books

 
Jag har köpt mig nya böcker, det var verkligen på tiden tycker jag! :) Boken December har ju alla julbloggarna pratat sig varma om så efter att den hyllats nog bestämde jag mig för att köpa den :) Köpte även boken Sweet dreams och den känns såååå jag! Den innehåller otroligt fina bakverk (i alla fall verkar det så när jag snabbt bläddrat igenom den), det tycker jag passar finfint för en som vill bli konditor ^^ Har inte hunnit titta i den ordentligt än då jag haft mycket att göra (som vanligt) och nu har jag gått och blivit tokförkyld - igen... Så det är därför det har varit lite dött på bloggfronten, har liksom ingen inspiration heller, orkar inte ens visa att jag tagit upp granen! So... something is really wrong. Jag gissar att det är den förbannade förkylningen som gör att jag känner mig som en död mullvad, but... that's just a guess ;)
 
Jag lovar att komma med en full julrapport om vad som händer här hemma när jag är pigg nog att kunna stå upp i 10 minuter utan att känna mig svimfärdig, håll ut så länge! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Krya på dig!!

Svar: Åh tack Erica! :) Jag insåg precis att jag stavat ditt namn med K hela tiden istället för C, konstigt, jag stavar alltid Erica med C. Skäms på mig, kommer stava dig rätt hädan efter ;)
Kontakt: [email protected]

2012-12-05 @ 00:44:37
URL: http://tomtensdotter.blogg.se
Postat av: Svensk Jul

Krya på dig!

Svar: Tack! Jag hoppas det blir bättre snart, vill kunna känna juldofter! :)
Kontakt: [email protected]

2012-12-05 @ 11:45:25
URL: http://svenskjul.blogspot.se/
Postat av: Victorias Jul

Krya på dig. Hoppas du gillar december, jag gillade den. Den andra du köpt blev jag intresserad av måste kolla upp den

Svar: Tack Victoria :) ja... jag gillade december på ett sätt, det kreativa och designen men jag gillade inte recepten tyvärr :( men sweet dreams hade otroligt spännande recept och hela boken kändes lyxig! :) Men den kunde bli för lyxig emellanåt... men det var vackra bilder! ^^
Kontakt: [email protected]

2012-12-05 @ 14:21:18
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Helly

Usch och fy! Krya på dig!!

Svar: Tack Helly! :)
Kontakt: [email protected]

2012-12-05 @ 21:24:30
URL: http://blogg.amelia.se/julhoshelena/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0