Tjuvstart!






Ja jag kunde inte hålla mig längre. Häromdagen när jag hade tråkigt och vädret var (om möjligt) ännu tråkigare, så kom julsuget som en rusch på ett 100-meterslopp genom hela kroppen på mig och jag var tvungen att få lite julsmaker i mig, så jag gjorde brända mandlar och knäck! Det var så OTROLIGT gott! Nu klarar jag mig nog ett litet tag till tror jag innan julen får börja smyga sig på här hemma :)

En liten tjuvstart såhär i septembervädret gjorde gott för själen vill jag lova :)

Kommentarer
Postat av: Jul i lalolandet

Helt rätt!

Jag köpte faktiskt ballerina pepparkaka förra veckan- jag har dock inte smakat än. Men likväl druckit höst/julkaffe och tänt en massa mysiga ljus i regnrusket. Tur att jag inte är ensam om smygstart ;)

2011-09-04 @ 19:14:58
URL: http://julilaloland.blogspot.com
Postat av: Svensk Jul

Gott med brända mandlar och knäck mums! Du blev jag sugen :-)

2011-09-05 @ 17:35:07
URL: http://svenskjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0