Jultips VIII




Jag tänkte ge er ett litet tips på vad ni kan göra om ni har ont om tid och ska iväg till någon fin vän eller på någon tillställning :) Om ni som jag varken har tid eller kunskapen till att koka egen sylt men ändå vill få det att se hemmagjort ut så gör ni såhär:

Köp en vanlig syltburk eller marmelad av valfri sort, skrubba bort etiketten som sitter på så att burken blir blank, klipp till bakplåtspapper/smörpapper och gammaldags papper och lägg på locket, snurra om gammal snöre och häng på ett fint hjärta eller en tag med text om innehållet.

Enkelt, snabbt och sååååå fint! :) Jag hade turen att hitta denna supersöta lilla sked i min favoritbutik här i Karlstad så den fick åka in under snöret och kompletterade väldigt bra tycker jag :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken super fin tips! Den ska jag ta med mig :)

2011-09-19 @ 21:27:20
Postat av: Lisas Vinterland

Bra tips! :) Jättefina burkar!

2011-09-20 @ 07:30:55
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0