Jul med Ernst

Jag fullkomligt älskar Ernst och alla hans idéer. Ibland sån tar han fram saker och tyger som jag tycker är konstiga och fula, inget i min smak alltså, men sen så formar han och trollar med inredningen så att det blir supersnyggt, vad han än gör, och att han är en härlig personlighet och är en så himla mysig man gör ju inte saken sämre. Denna bok är i alla fall på väg hem till mig nu, hoppas jag får den inom några dagar, längtar! :)


Pssssssssst... Kolla in Falksons Christmas hemsida! Man blir riktigt riktigt imponerad av allt som de skapar, tänk om de kunde komma hem till mig och trolla lite..? De skapar alltså sitt egna, magiska vinterland och gör egna figurer och sätter upp över 6000 juleljus! Jättehäftigt i alla fall och jättebra att de delar med sig av massa juliga länkar, kolla in den om du har en eller två minuter över, du kommer få MASSA inspiration om du själv är lika jultokig och vill skapa något alldeles eget och speciellt eller bara vill försvinna från vardagen en liten stund! :) Min favorit måste vara Robin Hood och Marion, supergulligt! ^^


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ernst är bäst! Och boken är fylld med mysiga mys-Ernst-bilder ;)

2011-10-08 @ 23:05:41
URL: http://sannaschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0