Julstämning!

Igår när jag gick till jobbet köpte jag med mig en flaska julmust och dagen till ära var det jag som hade fredagsfika, vilket resulterade i hemmagjorda snickersrutor :) Gissa om kombinationen julmust och snickersrutor gav mig julkänslor om något! Det är alltid vad jag brukar sitta och smaska i mig när vi tittar på Kalle Anka på julafton, mysigt :)

Nej nu ska jag ta och göra mig en kopp varm choklad och idag ska jag träffa min bästa vän som har fått världens sötaste lilla bebis :) Hoppas på att få med henne ut på en mysdag på stan eftersom de flesta butikerna verkar ha dykt upp med julsakerna! :)

Bjussar på en inspirationsbild idag (vet dock inte vartifrån den kommer...) Så här vill jag ha det i mitt framtida hus! Älskar verkligen sängen, give me give me give me!

Pssst.... Håll utkik! Ikväll/i morgon, kommer det nämligen läggas ut årets första tävling här på bloggen :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Ja eller hur, det är tråkigt när det blir så! Men man lär sig nog att anpassa sig så att julen fortsätter vara lika hääärlig ändå :)

2011-10-22 @ 22:55:15
URL: http://sannaschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0