Jul på Rusta



Jag har fått nån konstig thing för kandelabrar. Dom är så vackra och ståtliga och denna får gärna flytta hem till mig i jul för det fantastiska priset 149:- Ett bra mycket roligare alternativ till adventsljusstaken :)


Fint hjärta, något  att kanske hänga på stolsryggen så att den också får sig en rolig make-over under julen?


Massa smålyktor att ställa i grupper, antingen inomhus eller utomhus eller varför inte hänga i olika höjder på balkongen eller i ett träd på gården? Dessa skall med all säkerhet investeras närmare jul :) Gillar att det är olika former på dem så att alla fem inte ser precis likadana ut :)


Visst är det mysigt när alla butiker börjar plocka fram julsaker? Jag kvittar i om det är "för tidigt" eller inte, man måste ju hinna planera! Och planera har jag gjort mest hela dagen i och med att jag har legat hemma. Jag har gjort en lista över allt som skall bakas till jul och jag hittade massa nytt och spännande vilket var roligt, jag brukar alltid köra detsamma annars, det blir lätt så när man hittar sina favoriter :)

Detta ovan är ju någonting som man inte säger nej till! Tror bestämt att det får bli en tripp till Rusta nästa gång lönen ramlar in :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

åh fint! hoppas rusta får in massa snart



Bor du också i Karlstad? Lät så på ditt svar inne hos mig=)

2011-10-12 @ 18:53:37
URL: http://alexandrasjul.blogspot.com
Postat av: alexandra

hihi ja=) är en till av oss som bor i kd har jag sett. Härligt!=)

2011-10-12 @ 21:07:21
URL: http://alexandrasjul.blogspot.com
Postat av: Helena - Hellys Jul

Så... de var Rustade för julen... Ha ha ha, den var dålig ;)

2011-10-12 @ 21:33:42
URL: http://hellysjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0