Iiiiiiiiihhhhhhh!!!!





Ja, det var ungefär så jag lät när jag var inne på IKEA i helgen. Vi hade vandrat genom hela varuhuset och jag hade plockat på mig en fårskinnspläd. Klart man hoppades att man i slutet av varuhuset skulle finna lite julsaker och när pappa säger: "Nä men titta gumman, nu har de fått upp julen" så lät jag iiiiiihhhhh!!!! Och gissa om folk glodde på mig... Ja de trodde nog att jag var dum i huvudet och helt utan intelligens, men icke! Det var ett äkta julglädjetjut, julen har kommit til IKEA! :)

Och vilket julsortiment! Det var väldigt mycket i åt som var väldigt fint faktiskt :) Jag kunde ha gått runt där hur länge som helst och kikat och planerat. Nu hade jag inte så lång tid så det fick bli några impulsiva köp istället - ingenting som jag ångrar direkt.

Dessa söta tyghjärtan och virkade stjärnor fick följa med hem, samt lite julklappsetiketter och den finfina fårskinnspläden som jag suktat efter i evigheter men inte tagit mig för att köpa, men nu är den min! :)

Sen så tog vi en sväng på Ica Maxi och där hittade jag den här underbara boken! Det var ingen tvekan, den blev min på två röda och den kostade bara 129 kr, väl värt tycker jag. Den var full av massa pysseltips och fina blomsterarrangemang, perfekt för en pysslare som jag är ända in i själen :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh va kul att det har kommit nu! Jag har gått ohc väntat på det ett tag haha! Ikeas julpynt kan vara bland det bästa som finns! Jag ska verkligen åka dit så snart jag kan :)

2011-10-18 @ 21:49:55
URL: http://ourchristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0