Det börjar smygas fram som sagt...



Jag och Tomtefar himself såklart! :)



Åh! Det är sprätter i hela kroppen av glädje, det är ett riktigt stort lyckorus som susar igenom min kropp varje år när affärerna börjar plocka fram julsakerna. Idag var det till och med med ett reportage i NWT (värmländsk tidning) om att julen kom tidigt till Plantagen i år. Mamma och jag möttes av knallgula blommor i entrén, juligt? Nej. Vi vandrade längre och längre in i affären och det var nästan så vi skulle ge upp när vi hade vandrat runt, trötta och hungriga, i den stora lokalen. Men vad är det vi skymtar?! Jo... längre fram ett stort hav av julsaker - LYCKA! Vi nästan sprang för att titta på utbudet och det var mycket som var riktigt fint :)

Vad tycker ni om att affäerna kommer upp med julsaker så tidigt, bra eller dåligt? :)


Kommentarer
Postat av: Tomtens Dotter

Det jag lägger märke till mest på bilderna är ditt hår. SÅ snyggt!

Men tomegubbarna var superfina också. Jag är bar nyfiken på vilka det är som shoppar dem. Vart plaserar man en sån egentligen? Finns inte en chans att den skulle få plats hos mig...

2011-10-07 @ 06:45:25
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Postat av: TinaGustafsson.com

Vilka häliga tomtar! :-



Jag är kluven när det gäller hur långt i förväg butikerna tar fram julsakerna.



Julen är ju min favorithögtid och jag älskar att titta på alla julsaker men här hos mig skiner solen från en klarblå himmel och träden skiftar i höstens färger.



Det känns inte så juligt för tillfället och då känns det lite konstigt med julsaker men snart så blir det nog bättre :-)

2011-10-07 @ 10:23:40
URL: http://www.tinagustafsson.com
Postat av: Falksonchristmas

Jag tycker att i början på oktober är det okay att ta fram julsakerna i butikerna. Ps köpte min första flaska julmust igår. (Apotekarnes såklart :-)

2011-10-07 @ 14:03:56
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/
Postat av: Julia

Men vad fint och långt hår du har fått Emelie! Kram!

2011-10-07 @ 16:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0