Strutar såklart!



Ja detta är då vad jag knåpade ihop av de gamla virkade dukarna - strutar! Och de är stela som tusan så de kan ligga, hänga, stå, well well, you get the point :) Jag har alltså doppat dessa i vanligt tapetklister, rullat ihop till en strut och lagt på tork (lite svårt att hänga dom så de fick ligga). För att de skulle hålla sig "fluffiga" under torkningen och inte fallat ihop så tog jag bakplåtspapper som jag knycklade ihop och la i, det var det enda pappret jag kom på som inte skulle fastna och mycket riktigt, det fastnade inte :) Är riktigt nög med resultatet måste jag säga, de är så mycket finare i verkligheten så det är verkligen synd och skam att jag har en sån dålig kamera...


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka fina, mycket finare än köpta :)

2011-11-18 @ 07:59:23
URL: http://www.sagojul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0