Nu har vi mys här i vårt hus





Ja men herre gud vad mysigt det är här hemma nu! Jag har verkligen haft noll julkänsla i kroppen i flera veckor och jag har hoppats och hoppats att julbloggen ska skänka mig den stämningen men icke sa nicke. Men ikväll så kom den äntligen! En liten gran har fått flyttat in så länge tills den stora ska in och det finns numera aplesiner med nejlikor och vi har druckit glögg ikväll, här kan vi snacka om mysstämning på hög nivå! Det doftar ljuvlig juuuuuul! ÄNTLIGEN! Nu känner jag att julstämningen är här och det kommer bara bli bättre och bättre för i morgon är det ju Jullotta på Liseberg :) Förra året när jag och Alex var på Lisebergs julmarknad så var det ju Jullotta live den dagen, riktigt mysig stämning :)

Ska ni se Jullotta? :)

Psssst... I morgon är det Thanksgiving också och det tänkte jag fira tillsammans med hjärtat :) Man ska faktiskt vara tacksam för det man har och uppskatta allt i livet och jag måste säga att vi svenskar gör det alltför sällan så då kan man väl i alla fall lägga manken till en enda dag, inte sant? :)

Kommentarer
Postat av: Tomtens Dotter

Så fint du har det.

Älskar fyrvåningsfatet, det är fantastiskt fint.



2011-11-23 @ 22:11:34
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Hur fint som helst! :)



Svar: hehe! Roligt att vi önskar oss ungefär samma saker! Den senaste boken i Shopoholic-serien släpptes för ett litet tag sedan i pocket. Vill helst ha den i just det formatet :P

2011-11-23 @ 22:32:37
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/
Postat av: Marie/Underbara Juletid

Åh, vad julfint ni har det!! Nu längtar jag tills vi också har pyntat men denna veckan är fullsmockad med jobb, pluggning, möten. På lördag ska jag sätta fart på hela familjen så vi får adventsfint till söndag!

2011-11-23 @ 22:43:00
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Lina

Men så fint och mysigt du fått det, lite smått avundsjuk faktiskt. Älskar stilen du valt :)

Och självklart kommer det bli Jullotta klockan 8 här hemma!

2011-11-24 @ 06:14:58
URL: http://www.sagojul.blogspot.com
Postat av: Helena - Hellys Jul

Oj vad du har fixat. Det ser verkligen juligt ut. Har du pyntat färdigt eller ska du åka på närmare jul?

2011-11-24 @ 09:40:48
URL: http://hellysjul.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Emelie!

Svårt att få julkänsla i Jämtland när det regnar och snön lyser med sin frånvaro. Kärrnässjön hade en tunn isskorpa tidigare men idag var det öppet vatten och sydlig vind.

Men Du har fått till det mysigt i lägenheten.

Mvh/LM

2011-11-24 @ 14:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0