En juldag




Idag har jag och min familj varit på Mårbacka julmarknad och det var riktigt riktigt mysigt måste jag säga :) Den var en gammaldags julmarknad (precis som jag älskar!) och det var brasor i vedkorgar precis överallt, så himla mysigt :) Hittade massa gott som fick följa med mig hem. Bland annat god konfektyr och karamaller och chokladtryfflar, mums mums :) Det enda som fattades för att få till den rätta känslan var ju givetvis snön, men man kan inte få allt ;)

Bättre bilder kommer ni få se en annan dag då dessa är tagna med en telefon. Då får ni se lite mer av själva stånden :)

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Mysigt! :)

2011-11-06 @ 21:08:01
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/
Postat av: Cissi

Gu va mysigt det verkar! Längtar efter julmarknader jag också men det finns inte några förän typ första advent här där jag bor... =(

2011-11-06 @ 22:16:56
URL: http://christmasfeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0