Tack för denna julen mina kära vänner

Det känns så sorgligt att behöva säga hej då. Ja, jag vet att julen är över och att det är dags att återgå till sin vardag, men tänk! Tänk vad roligt man har haft det och fast man inte känner er andra julbloggare eller läsare så känns det ändå på nåt sätt som att man gör det, konstigt men sant :)

Jag vill tacka alla som har följt min blogg och jag hoppas verkligen att jag lyckades sprida lite julstämning! Tack för alla jättefina kommentarer och tips och tack för att ni helt enkelt tittade in på min blogg och gjorde att jag slog besöksrekord efter besöksrekord, riktigt uppskattat måste jag säga! :)

Tills nästa julförberedelser startar tycker jag att vi alla som älskar julen ska ta oss en riktig funderare på det här med att anordna en julbloggsfest! Det skulle ju vara så otroligt roligt att få träffa alla som skriver och läser :)

Ha ett härligt 2011 så ses vi igen när mina julkänslor är så starka att jag måste skriva av mig så att jag inte spricker, vilket troligtvis kommer att bli runt september/oktober, så håll till godo! :)

TACK ÄNNU EN GÅNG FÖR DEN HÄR JULEN OCH LOVA ATT TITTA IN NÄSTA ÅR SÅ SKA VI SKAPA DEN MEST FANTASTISKA KÄNSLAN SOM FINNS - THE CHRISTMAS SPIRIT ♥


Kommentarer
Postat av: Marie/Underbara Juletid

Du får ha en bra vår och sommar så ses vi till hösten i våra julbloggar!

2011-01-08 @ 21:57:33
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: En Tomtenissa

Såhär i slutet av augusti börjar jullängtan smyga sig på, och jag följde din blogg regelbundet förra året, så jag hoppas att du snart kommer igång med den igen :)

2011-08-31 @ 08:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0