Mina julklappar 2010

Så... Vad fick jag då i julkapp?
Jättemycket fint kan jag få be att tala om för er!

- En matberedare (Jättebra att ha!)
- Leilas bok A piece of cake (som jag för övrigt är totally in love with på bara några få dagar)
- En snygg förpackning med två mascaror från L'oreal
- En vit klocka (precis en sån jag ville ha! Yey!)
- Två svarta klockor med läderremmar (jättefina och man kan aldrig få för många klockor!)
- En röd skål från Lagerhouse
- En röd skål med lock från Lagerhouse
- En röd skål från Ittala
- Två mascaror till av samma märke från Max Factor
- Ögonskuggeborstar
- En ögonfransböjare
- Ett hängsmycke
- Ett bedset
- Ett stativ att ställa en bok på från Perfect Home Collection
(det är jag också kär i! Och min fina Leila-bok står där så fint i köket nu, hihi)
- Ett rör med lakrisal, tio stycken närmare bestämt ♥
- Ett presentkort på IKEA
- En brun väska av älskling
(den var jättefin och jag har ingen i den modellen, perfekt!)
- En grå jättefin stickad tröja från H&M
- En skitsnygg kavaj med massa kristaller från H&M
(den som jag önskade mig!)
- Svart dataväska à la Chanel (jag fullkomligt ÄLSKAR den! Den matchar min "standardväska" och det är skitfint ihop)
-  Och så lite pengar :)

Men herre gud vad mycket jag fick när man ställde upp det sådär! :)
Ja ni ser, det är ju det jag har sagt hela tiden, jag var ovanligt snäll hela förra året! ;)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0