Vi får hoppas att inte klappsnapparna hittar hit!





Det har slagits in lite paket idag och det har handlats ännu mer julklappar som bara väntar på att få bli inslagna, det får bli i morgon :) För övrigt så var jag på Julgalan igår med jobbet och herre jösses så jäkla bra det var! det var gryyyyyyymt! Så idag har man mått lite som man förtjänar men det var det värt för vi hade så himla roligt! :) Det var svinbra när Love generation sjöng Jul, jul, strålade jul, de sjunger så fantastiska stämmor så det rös i hela kroppen på mig och gåshud var ett faktum, jag höll på att smälta igenom golvet så vackert det var :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, så fina paket!

2011-12-11 @ 10:32:33
URL: http://julhoslinda.blogg.se/
Postat av: Emma - Emmas julblogg

Väldigt söta, jag älskar också röda och vita klappar, man vill bara äta upp dem när man gör dem! :D

2011-12-11 @ 13:06:40
URL: http://emmasjulblogg.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0