Tjuvarnas jul




Jag fullkomligt älskar årets julkalender, liksom många av oss andra julbloggare. Den är så oerhört spännande just nu så varje gång det tar slut så nästan skriker jag rakt ut: NEEEEEEJ, DEN KAN VÄL INTE VARA SLUT REDAN?! JAG MÅSTE JU FÅ SE DEN SPÄNNANDE FORTSÄTTNINGEN JAG DÖÖÖÖÖR! Ja, lite barnsligt sådär men visst är det väl härligt att ändå få vara liiiite barnslig såhär i juletid? :) Och appropå juletid så hittade jag en klänning som jag ska ha på julafton, den är väldigt söt och fin :) Och inte nog med det, de har smygstartat rean så jag kom ut med ett x antal plagg från H&M idag. Och jag som bara skulle dit för att köpa ett nagellack, hmm...

Nu är det inte mycket kvar.
I morgon är det Jul med Ernst igen, sen på torsdag är det sista avsnittet med Jullotta på Liseberg, och fredag det bästa av allt: Uppesittarkväll med Bingolotto, jippi! :D Jag måste ut och köpa en lott i morgon, får absolut inte glömma det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0