Måns Zelmerlöw - Kära vinter



Från och med idag så kan du köpa Måns Zelmerlöws nya julskiva "Kära vinter" med antingen Aftonbladet eller Expressen för endast 79 kronor, tummen upp för detta tycker jag! Gillar verkligen Måns, han verkar vara en sån himla mysig person och han har en jättebraröst och passar alldeles galant som musikalartist om ni frågar mig, så honom tillsammans med jullåtar kan ju inte bli fel :)

Säljs med Aftonbladet och Expressen 7-18 december eller så långt som lagret räcker, i morgon är det jag som köper julskivan. Punkt. Har aldrig köpt en julskiva själv så jag tycker sannerligen att det var på tiden!


Kommentarer
Postat av: Lina

Lite sugen blir jag, men samtidigt väldigt tveksam då jag och mamma köpte hans julskiva förra året han hade tillsammans med ICA. Då sjöng han jullåtarna på ett jazz-sätt, vilket inte alls var så fint utan mest konstigt. Det har gjort att jag är lite tveksam till Måns.

2011-12-08 @ 06:04:36
URL: http://www.sagojul.blogspot.com
Postat av: Stockholmsjul

Jag hörde en av hans låtar på vinyl jul i morse, helt ok faktiskt! :)

2011-12-08 @ 14:37:55
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/
Postat av: Marie/Underbara Juletid

Jag har samma funderingar som Lina, köpte också hans förra julskiva men blev besviken då.

Vad härligt juligt du har pyntat!

2011-12-08 @ 19:02:20
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Glenn Kullman

Vad då årets stora ju-cd? Varning för denna cd! Man vill få oss att tro att detta är en ny cd. Bluff! Det är samma cd som Måns gav ut förra året för Childhood. Bara två nya låtar är tillagda. Så om ni köpte Måns cd förra året, köpt INTE denna. Pengarna i sjön...

2011-12-12 @ 08:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0