Kvällsmys



Ikväll var min fina vän Carin med hem till mig efter jobbet och vi drack julmust och åt massa gott julgodis :) Det gäller som sagt att mysa! Men jag tycker att tiden går alldeles för fort! Vart tusan tog tiden vägen?! Jag är inte stressad inför julen och jag har ingen ångest över att jag inte hunnit göra grejor jag vill göra (för nog har jag hunnit med mycket pyssel, inte sant?) :) men jag får ångest över att julen snart är över... Denna otroligt mysiga och värmande högtid som jag fullkomligt älskar, den är slut om bara några dagar, nä vet du vad.

Jag ska dundermysa hela kvällen nu! :)

Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Oj vad gott det såg ut! :) Håller med, är inte stressad ett dugg, men vill inte att julen ska ta slut..

2011-12-21 @ 22:05:49
URL: http://amandasjul.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej!



Vilken bra julblogg du har. Jag driver också en julblogg! Skulle du vilja

byta länk med mig?



Jag kan lägga din blogg i min blogroll eller i ett inlägg som passar.



Med vänliga hälsningar,

Johan

2011-12-22 @ 16:16:02
URL: http://www.roligajulklappstips.se/
Postat av: Carin

Ja ååå så mysigt vi hade Vännen =) 4 solar ;) Det gör vi snart om... vi får planera en helkväll framöver! Spela spel, dricka & äta gott! Ha en Go Kväll fina Vän!

2011-12-22 @ 16:46:03
Postat av: Emma - Emmas julblogg

Såg väldigt mysigt och gott ut :)

2011-12-22 @ 16:57:52
URL: http://emmasjulblogg.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0