Jag vill att Tomten ger mig bara hårda paket!




Igår var jag ledig från jobbet och samma sak idag. Så igår så gjorde jag den sista julklappsshoppingen så nu är jag klar! Sen väntade den långa lååååååånga inslagningen av alla paketen. Jag hade förvisso börjat slå in paket flera dagar innan men igår skulle alla paketen in i papper och det tog endast fyra timmar innan jag var klar, puh säger jag, man är en aning mör ni kroppen idag. Men det var det värt! Nu ser det inte längre så fattigt ut under granen :) Men man kan ju bara tänka sig hur lång tid det kommer ta när man har barn, hualigen... Fast då kanske jag inte lägger ner så mycket tid på varje paket ;)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh så fint! :)

2011-12-16 @ 11:40:52
URL: http://jasmines.se
Postat av: Anna/Frostrosor

4 timmar var inte dåligt tycker jag!

Hoppas att du unnat dig själv också paket?



Vill passa på att tipsa att jag tävlar ut 3 kit julgodis, till ett värde av 120 kr per kit. Bara att skriva ett julklappsrim, och det fixar väl en julfantast! :-)

2011-12-16 @ 15:24:47
URL: http://frostrosor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0