Längtar längtar längtar

Nu är den bokad!
Resan ner till Göteborg och Lisebergs julmarknad, åh... jag längtar så!

Vi åker ner över dagen den femte december. Vi skulle egentligen ha tagit en weekend i Göteborg men det blev lite strul med hotellet jag hade bokat så jag vart så arg och avbokade, ha! Men att åka över dagen blir också mysigt :)

Första gången jag var där var faktiskt förra året men jag har velat åka i flera år, men förra året var jag på tävling där i slutet av november så det passade så bra att gå då, och ja vad säger man, det var underbart!

Jag älskade stämningen. Alla människor var så glada (kan man vara annat när man är där och julen står för dörren?) och jag älskade naturligtvis all belysning i träden, det går inte ens att beskriva hur fint det är. Man tycker att det är fint på bild men i verkligheten är det mycket mycket bättre! :)

Som sagt, jag längtar till den femte december :)
Då ska det julhandlas ^^




(bilderna är från google för min hårddisk strejkar)




Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

Ja jag har bara hört folk som har vart nöjda med Lisebergsjulmarknad! Jag skulle gärna vilja besöka den :)



Jag måste abra säga hur duktig du är på att pyssla och vilka bra idéer! Jag får massvis med insperation. Jag ser framemot när du börjar julpyssla :)

2010-09-20 @ 22:02:06
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/
Postat av: JULBLOGGEN!

den julmarknaden är supermysig! Jag bor ju här i Göteborg så jag brukar vara där flera gånger :D

2010-09-21 @ 12:45:33
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0