En tanke bara

Jo jag kom att tänka på en sak när jag satt och tittade på lite gamla julbilder.

Varför visar vi nästan aldrig foton på oss själva vi som julbloggar?

Är det för att det inte har med julen att göra? För på ett sätt har det ju det. Det här är ju min julblogg, mitt skrivande, mina tankar, idéer, tips, ja ni fattar, så på ett sätt är det ju personligt så varför visar vi inte bilder på oss själva?

Man kanske förstör julstämningen då.
Julbloggarna är ju faktiskt till för att sprida julstämning och om man vill se personen i fråga kan man ju kanske göra det på ens vanliga blogg.

Ja, jag vet inte ja, det var bara en tanke jag fick.
Ibland skulle jag nog faktiskt vilja se vem det är som skriver om allt det mysiga och roliga, men ibland så vill jag att det ska vara mer ett mysterium.

Vad tror och tycker ni? :)




Kommentarer
Postat av: Christmas Time

Jag vet inte vad det kan bero på att vi inte har bilder på oss själva. Men jag vet att när jag läser en blogg där jag inte vet hur personen ser ut och senare får se en bild så ändras uppfattningen man fått om personen och texten kan se helt annorlunda ut. Tycker vi borde börja med bilder på oss själva! Får se om man vågar. :P

2010-09-22 @ 13:05:30
URL: http://christmastime.blogg.se/
Postat av: Maries Julstuga och Pysselblogg

Kanske för att det är vi själva som för det mesta står bakom kameran och ska föreviga all julstämning?... funderar

2010-09-22 @ 16:21:25
URL: http://www.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0