En julupplevelse

Ni kan aldrig gissa vad jag var med om igår! Något så fantastiskt som gjorde att det började klia i fingrarna på mig och som gjorde att hela jag log det bredaste leendet av dem alla.

Jag var på IKEA och gissa vad?
De hade tagit fram julsakerna! :D

Dock så hade de nog plockat fram dem under dagen och inte hunnit "bygga upp butiken" som de så fint kallade det så det var avspärrat och man fick inte köpa något vilket var hemskt! Där låg alla underbara ting, alla julsakerna, massvis! JÄTTEFINA! Och så fick man inte köpa?

Snacka om att stå och vifta med en godispåse framför ett litet barn på en lördagoch så ger man inte godispåsen till ungen, det var minst lika brutalt!

Jag hoppas i alla fall att de bygger upp allt snabbt för det var såååå mycket fint som jag vill ha! :)

Men nu känns det i alla fall på riktigt, nu är det inte långt kvar till julen och jag väntar fortfarande med hög spänning på att julmusten ska komma till försäljning! Och wasa julknäckebröd såklart :)


Kommentarer
Postat av: Maries Julstuga och Pysselblogg

Åh så frustrerande att se men inte få röra. Då är det snart dags för en Ikea tur :)

2010-09-30 @ 08:51:39
URL: http://www.gladers.net
Postat av: En Tomtenissa

Äntligen! Som jag har sett fram emot att julsakerna ska komma! Men jag tror att jag väntar ett par veckor innan jag åker till IKEA, så att de hinner plocka fram allt. Andra veckan i oktober blir nog lagom. Oj vad jag blir julsugen nu! ;)

2010-09-30 @ 09:41:09
Postat av: SaraOtto

DU SKOJAR?!?!?!?!

Åh jag bara MÅSTE ta mig till IKEA snart. Nästa helg får det nog bli så att dom, som "En Tomtenissa" sa, hinner plocka upp allt!

2010-09-30 @ 13:29:20
URL: http://jul.saraotto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0