Utmaning

Ja den här listan har gått runt mellan oss julbloggar nu och jag själv blev utmanad av Tess. :)

Pepparkakor – Lussebullar
Skumtomtar – Knäck
Ischoklad
– Marsipan (om jag måste välja! Hatar egentligen båda två)
Köttbullar - Prinskorvar
Julkorv – Julskinka
Lax – Sill (Jag kan absolut inte välja! Usch, jag hatar fisk!)
Revbenspjäll – Janssons frestelse
Paradis – Aladdin
Rullsylta - Pastej (Nej usch, jag skulle  aldrig stoppa det där i min mun)
Glögg – Julmust
Rödbetssallad – Dopp i grytan (inte dessa heller. Varför har de så mycket konstigheter på julbordet?!)
Ris a la malta – Risgrynsgröt (Gillar ingenting av det där, men jag har bestämt mig för att lära  mig äta gröt!)
Äpplemos – Senap (till julskinkan endast)
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Ge - (Hihi, jag är fortfarande ett litet barn som älskar att få paket men jag älskar att ge bort och slå in jättefina paket också)
Mysteriet På Grevieholm - Dieselråttor & Sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender (fortfarande ett litet barn? ^^)
Plastgran - Äkta
Arne Waise - Ernst

Nu ska jag utmana tre stycken också! Svårt, listan har nästan gått till alla. Jag utmanar Sannas Christmas, Julbloggen och Christmastime




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0