Omslagskul

Det är nu hög tid att börja tänka på vad man ska ha för omslagspapper till julen på alla klappar och sådär, julkorten likaså för den som gör egna. Julkorten tänker jag vänta med ett tag, det brukar bli decembergöra, men julpapper och snören är det aldrig för tidigt för att köpa :)

Här nedan har jag tagit fram massa fina papper från pappersmarknad.se

Hemsidan har kanske inte så mycket som man hoppas på men jag tycker att de har mycket roligt i alla fall. När jag handlade hos henne på marknaden i Filipstad så sa hon att de precis startat hemsidan och att det kommer upp mer och mer hela tiden. Jag ska i alla fall beställa därifrån! :)

Tomtenisse natur julpapper 10mX-mas julpapper 10m

För den som gillar lila. Ni vet väl att lila är modefärgen till jul i år? :)

Trisstomte svart julpapper 10m

Det här har varit en av mina favoriter nu i några år :)



Svart lov tomte julpapper 10m

Det här fina köpte jag när jag var på marknad i Filipstad för några veckor sen, så sött!

Guld presentpapper 10m

Guldfärgat papper, finns i alla möjliga färger!



Rött mattlineband 50m 10mm
Rött och fint matt snöre, 50 meter 15 kronor

Guldmetallband 250m 10mm
Glansigt snöre, finns i silver och rött också. 250 meter för 79 kronor.

God jul band mönstratband 50m 10mm
Så fint! Text God Jul, 50 meter för 29:-




Kommentarer
Postat av: Axelina

Är det sant att lila är modefärgen i år? haha, vilken tur jag har då! Jag har så himla mycket lila hemma, men trodde att jag skulle behöva byta ut skitmycket inför jul, men det behöver jag ju inte då, haha!:)

2010-10-13 @ 20:14:46
URL: http://ourchristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0