Jul på Rusta

Jag har kikat in lite titt som tätt på Rusta de senaste dagarna för att se om de kommit in med sitt julsortiment och tänk vilken lycka när jag klickade in mig idag och såg kategorin jul. Dock så var det inte så mycket än utan bara adventsstjärnor och lite ljusslingor men de kommer fylla på sitt sortiment ju närmare julen vi kommer :)

Jag tycker Rusta är bra. Det är det faktiskt. De har roligt sortiment och billiga priser, precis det man vill ha! :)

 

Adventsstjärnor på fot är riktigt snyggt faktiskt. Det har jag aldrig tyckt förut men nu tycker jag det. Ta det lugnt, jag har inte blivit påverkad av någon men jag har vidgat mina vyer ;)



Den här stjärnan kan man hänga eller sätta på fot, tror jag ska köpa en och sätta på fot, kanske... Jag har så lite plats men så mycket julsaker! Gahahahhh!


Balkongslinga :)
Det ska jag ha i år! Vet inte om det får bli denna med vanliga ljus eller disneyslingan, som jag kallar allt som har multifärgade lampor.


Kommentarer
Postat av: Jul i laloland

HAHAHA, jag såg det också precis och bloggade om det!

Jag älskar också Rusta. Tycker deras julsortiment är både roligt, fint och prisvärt.

2010-10-07 @ 11:28:47
URL: http://julilaloland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0