H&M HOME = Love

Alla som känner mig vet att jag älskar H&M, ingen slår den kedjan. H&M är moderna och jag gillar deras stil, vad gäller kläder så har de alltid modekläder till väldigt bra priser! Och det finns något för alla, förutom Anna Anka som aldrig skulle sätta sin fot därinne, har hon själv sagt, well well, her lost.

I alla fall så kollade jag in deras julsortiment och åh! Jag önskar att jag var miljonär för jag vill ha jättemycket därifrån och så vill jag ha nästan hela indiskas julsortiment och åhlens var inte dåliga de heller, men jag måste vara miljonär för jag har inte plats för allt det där i min lilla lägenhet, så då skulle jag vara tvungen att köpa ett hus - därför måste jag vara miljonär ;)

Jag undrar förresten om H&M HOME har någon riktig affär? Kanske i Stockholm, någon som vet? Eller säljer de fortfarande bara sina HOME-artiklar över internet? :)






Bara litegrann, jag tycker faktiskt att ni ska ta och kolla in sortimentet själva :)


Kommentarer
Postat av: Tina´s Jul

Vilka fina och roliga saker.

2010-10-31 @ 21:56:01
URL: http://tinasjul.blogspot.com
Postat av: ELIN

Jättesnygga saker! Skulle också vilja veta om de har någon butik man kan gå till... Önskar att de hade det..

2010-11-01 @ 00:26:09
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej!



H&M HOME har åtminstone en butik på Drottninggatan i Stockholm. Lätt att hitta, precis vid Åhlens vid Sergels torg. Men man tycker det borde finnas flera butiker?

2010-11-02 @ 09:07:00
URL: http://lostinbeijing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0