Födelsedagspresenter

Nu ni mina kära vänner har jag nästan blivit frisk, vilken lättnad måste jag säga! Jag har legat totaldöd i två dagar här nu och bara sovit och sovit, jättetråkigt egentligen men det verkar ju göra bot i alla fall.

I fredags så åkte jag och min pojkvän hem till min familj för de skulle fira mig och gissa vad det bjöds på? Julmat! :D Eller ja, inte hela julbordet, herregud det är för tidigt, men ett minijulbord blev det allt och gud vad gott det var! Mmm... Sen skulle jag få öppna paket och oj vad många paket de hade köpt!

Nu var det så att jag fick en jättejättestor smällkaramell! Eller ja, egentligen var det ju en skitsnygg matta i paketet men det var inslaget som en smällkaramell, men jag hade inte min kamera med så jag kunde inte ta kort, men min lillebror tog med sin mobil så jag ska se om jag kan få fram den :)

Här nedan är det jag fick av min familj :)



Jääääääättesnygga cremevita fluffiga kuddar.
De känns lite som päls (fuskpäls givetvis!) och jag gillar det skarpt, speciellt nu till julen :)





Påslakanset med snöflingor som är röda på ena sidan och vita på den andra :)




Tre som söta tomtar.
Jag har faktiskt inte så många tomtar så det var bra att jag fick det :)



Och den här fina kalendern och asken :)
Ni minns väl att jag tipsade om dessa saker för länge sen här i min blogg?

Jag vet att allt utom tomtarna och kuddarna är från jotex, men jag skulle gissa att även tomtarna kommer därifrån. Men kuddarna däremot kommer från en lokal affär där min familj bor :)

Fick även en cremevit, rund ryamatta och det kommer bli döläckert i min lägenhet till jul!
Jag kan knappt vänta tills jag får pynta och ta kort så att ni alla får se :)

Jag hoppas även att alla andra julbloggar tar kort från sina hem så att vi alla kan hämta inspiration ifrån varandra ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0