Emelies Önskelista - första önskan

När jag var liten fick jag och mina syskon alltid skriva önskelistor till Tomten och gissa om det var spännande! Mamma brukade sitta med oss och hjälpa oss att komma på lite saker samtidigt som vi lyssnade på julmusik och åt massa gott (även om det var i oktober) hihi! Sen när vi hade skrivit färdigt dem så la vi oftast ut dem på trappen i den bäcksvarta natten och när vi vaknade på morgonen så var de borta! Tomten hade givetvis varit där och hämtat dom och gissa om vi var spända inför den kommande julen :)

Nu är jag ju äldre så detta lilla önskelistemoment skippar jag, men jag kommer defentivit att köra det med mina framtida barn! :)

Men nu ni, mina nära och kära kommer en sak som jag önskar mig, jag kommer givetvis att lägga till mer när jag kommer på vad jag önskar mig men här är i alla fall första saken :)

Mina bästa julrecept - boken hittar ni här fast jag har hört att den säljs billigare på adlibris så där kan ni ju också kolla. Om nu någon planerar att köpa denna till mig ^^



Uppdatering: Jag såg att den säljs på adlibris för 143 kronor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0