Dukningar inför julen

Nu har jag gått och blivit inspirerad av Stockholmsjul så nu vill jag också lägga upp bilder på fina dukningar (hoppas det är okej!) Man kan ju hitta så många roliga tips på internet. Man kanske gillar en sak vid en viss dukning och en annan sak vid en annan och sen kan man kombinera det man vill så får man sin drömdukning :)

Dukningar är något jag tycker är väldigt roligt, det säger mycket om en som person. Det bästa är att det finns så mycket skoj man kan göra och hela tiden kan man hitta på nya saker :)


Källa

Så enkelt men fint!
En liten krans runt varje tallrik som piggar upp stämningen :)


Källa

Rött, rött, rött! Jag älskar när man överdriver med en färg!


Källa

Rutigt är en klassiker!
Så väl som kombinationen rött och vitt :)


Källa

Mmm... Jag älskar vitt, silver och guld tillsammans, sååååå fint!


Källa

Lite skoj att lägga ett pepparkakshjärta på varje tallrik, enkelt men sött, bostavligt talat ;)


Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

Självklart är det okej! Bara jätte roligt att du blir inspererad av bloggen :D



Den första dukningen var ju jätte härlig! Gillar att dom har julgranskulor på bordet i matchande färg :)

2010-10-01 @ 20:03:49
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0