Dagens IKEA-besök

Ja, det resulterade i massa skrik, massa ååååååhhh, massa massa leenden och lite mer skrik, haha!
Tog med mig vännen Linda, även fast hon inte är särskilt förtjust i julen så offrade hon sig, hihi. Jag fullkomligt ÄLSKAR IKEAS julsortiment i år! Det passar min stil som handen i handsken, perfekt till tusen!

Idag köpte jag inte så mycket däremot, känns så jobbigt när man köper massa så tidigt eftersom man inte "får" sätta upp det förrän om en dryg månad. Men jag fick med mig två finfina blockljus med tryck som jag visat här förut och två rullar paketpapper. Ett glansigt rött med vita snöflingor på och ett vitt med silverprickar på, jättejättefint! ^^

Men mina kära vänner, det måste bli en tur till IKEA inom kort för vem vet, det kan försvinna eller ta slut på det jag ska ha. Ja säg ingenting! Det jag skulle ha förra året fanns inte när jag kom, dåligt.
Nästa gång ska jag i alla fall köpa de vita strutarna med rött mönster och hänga i granen, det kommer bli så fint!

Allt kommer bli jättefint för jag har vita tapeter i år ^^ istället för äckliga gröna med fettfläckar (från de förra som bodde här!). Egentligen tycker jag grönt är fint, men jag är ändå en vit människa :)


Kommentarer
Postat av: En Tomtenissa

Haha jag kan verkligen känna igen mig, men tyvärr delar ingen min entusiasm för julen :) Jag var på IKEA en snabbis för nån vecka sen. Då blev det en pytteliten julbock och två rullar julklappspapper; ett vitt med silveränglar på, och en grått med silverstjärnor på. Ska definitivt åka tillbaka och shoppa mer nån annan gång. =)

2010-10-21 @ 10:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0