Ännu en sak till önskelistan

Nu har jag hittat ännu en sak som jag önskar mig till jul, det går sakta men säkert framåt här :)

För övrigt så tycker jag att det är riktigt svårt att komma på vad man önskar sig. Egentligen skulle jag vilja få en hel dag då jag fick shoppa hur mycket jag ville! Precis allt jag önskade mig och det fanns ingen gräns. Nu är jag ju väldigt smart och realistisk av mig så jag vet ju att ingen jag känner någonsin kommer ha råd med det och därför är jag snäll och försöker hitta andra roliga och inte allt för dyra alternativ :)

Prickigt (I love dots!) laptopfodral från Cath Kidston, säljs på Countrystyle och kostar 299 kronor.

Jag fick ju en sprillans ny laptop av min älskling när jag fyllde år och den måste ju helt klart matcha min personlighet. Det här är perfekt! Vem vill gå runt med en tråkig dataväska? På detta sätt kan jag då ha med mig min dator i min vanliga väska :) Och samtidigt skydda datorn med stil, det gillas skarpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0