Lantliv julspecial

Ikväll har jag myst med tidningen Lantliv Julspecial, julmust och pepparkakor och jag måste säga att det var en riktigt bra tidning :) Brukar inte köpa den annars men den var så mysig så. Annat var det med Allt i hemmets julspecial, ingen jul what so ever. Nej, den gillade jag inget vidare, men det kanske är för att jag gillar en traditionell jul med traditionella färger :)

Gud, det sprätter i fingrarna på mig!
Jag har sån lust att gå ner i källaren och ta fram alla julsaker nu! Jag vill pynta och jag vill inreda!
Förstår inte varför jag måste vänta till advent, jag har ju så mycket jag ska göra! Som massa pyssel och blomsterarrangemang, hur ska jag hinna?!

Nej, jag får nog ta mig en funderare på om jag ska börja tidigare, hihi! ^^
För jag sätter faktiskt mina egna regler!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad bra att du gillade den! Såg den nämligen i affären igår och har planerat att köpa den till helgen :) Har även tänkt köpa Amelias Julnummer och Allt i hemmet, även om du inte tyckte den var så bra.. Gillar i och för sig också det mer traditionella framför det moderna, men jag tyckte den verkade lite småmysig i alla fall. Dessutom innehöll den ett reportage med Leila Lindholm :)

2010-11-03 @ 06:42:02
URL: http://www.sagojul.blogspot.com
Postat av: Axelina

Visst sprätter det i fingrarna?? Ännu jobbigare för mig, jag har en stor kasse med massa julpynt, som står mitt i lägenheten (ska tilläggas att jag bor i en etta, haha)! Tänk vad jobbigt att se det hela tiden men att inte få plocka upp det! Vi har världens läskigaste vind, så vågar inte gå upp där själv:P Därför passade jag på att hämta grejerna när min faster hälsade på för nån vecka sen:P Men jag måste hålla mig!



Vilken fusk med julmust, de har fortfarande inte fått in det på hemköp här, hör och häpna!

2010-11-03 @ 09:12:19
URL: http://ourchristmas.blogg.se/
Postat av: Decemberjul - Julbloggen

Sv: Jaa, jag missade också dem! Synd :/

2010-11-03 @ 09:53:22
URL: http://decemberjul.blogg.se/
Postat av: Elin - Julbloggen

Åh, vad härligt! :) Jag ska köpa den lite längre fram :)



Idag är det bara 50 dagar kvar till julafton!!!! Tiden går fort. Det var inte alls längesen jag skrev i min blogg att det var 100 dagar kvar. Hihi!

2010-11-03 @ 09:53:48
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Postat av: Axelina

Sv: Jag står inte ut!!! Det är hemskt, går och kollar i kassen hela tiden och planerar en massa! Fattar inte hur jag ska kunna hålla mig till 1a advent?!

Vilka problem vi har! Källare och vindar är sjukt äckliga.. vi får försöka stå ut, skönt att veta att jag inte är ensam!



Eller hur? hur kan de INTE ha börjat sälja det än? Jag får ju abstinensbesvär!!

2010-11-03 @ 10:12:07
URL: http://ourchristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0